Marijana Dabo Percan, vlasnica agencije Tijara, naglasila je kako je cilj svake godine ponuditi nešto novo i drugačije, novi sadržaj, ponudu te nove lokacije. Festival se vraća u velikom stilu i to u Hotelu Park Plaza Histria s mnoštvo noviteta i bogatim programom. Ovogodišnja kampanja usmjerena je na outdoor i prikazuje mladu koja u vjenčanici vozi mountain bike. Kampanja pod sloganom "Enjoy the ride" simbolično predstavlja ulazak u bračni život a ujedno i uživanje u outdoor načinu i stilu života.
Rezultat je to suradnje s Hrvatskom gospodarskom komorom ŽK Pula koja je partner na EU projektu KLIK Pula. Uz tradicionalan postav izlagača koji nudi vjenčanice, slastice, svadbenu fotografiju i slično, nudimo i posebnu skupinu izlagača s ponudom usmjerenom na pustolovni turizam kao ponudu aktivnim mladencima. U skladu s ponudom omogućit ćemo izlagače koji u ponudi imaju jahanje i ture na konjima uz djevojačke i momačke zabave, adrenalinske parkove uz tematske sadržaje i zip line, paintball programe, quad safari ture, biciklističke ture, kayak i jet ski izlete te još mnogo toga usmjerenog na navedenu ponudu koju Istra pruža.
U ime presjednice HGK Županijske komore Pula Jasne Jaklin Majetić, obratila se Ticiana Trošt Kožljan koja je objasnila je da je HGK ŽK Pula uvijek uz Istarski Festival Vjenčanja, a ove godine i u obliku sudionika na sajmu. Svojim nastupom, kroz EU projekt KLIK Pula, predstavit će se u svrhu promocije i povezivanja turističkih tvrtki i potencijalne radne snage. Naime, iskazala se velika potreba za promocijom novih zanimanja u turizmu i ugostiteljstvu koja su sada potrebna na tržištu rada. Ta nova zanimanja uglavnom su iz područja outdoor aktivnosti. Osim kuhara, konobara sve se više traže npr. djelatnici u adrenalinskom parku, voditelji raznih turstičkih tura, hiking ili kajak tura te druga nova zanimanja u turizmu.
Specijalizirani festivali su od velike važnosti jer su provjera stanja i dostignuća određenog sektora, u ovom slučaju sektora koji se bavi djelatnostima vezanim uz vjenčanja. Goran Franinović ispred Turističke zajednice grada Pule govorio je o atraktivnosti Istre kao destinacije u segmentu organizacije vjenčanja.
Vjenčanje je vrlo specifičan turistički proizvod te se već nekoliko godina sustavno radi na brendiranju, prepoznatljivosti Pule i Istre kao jedne takve destinacije. Bogati smo prekrasnim lokacijama koje postaju kulise u wedding proizvodu, gastronomska ponuda je vrhunska te sve ostalo što u organizaciji vjenčanja sudjeluje kao dodatna gospodarska aktivnost itekako valorizira i sve više prepoznaje ne samo na lokalnoj razini već i u svijetu.
Sve su češći upiti stranih i domaćih gostiju na temu izbora lokacije te organizacije vjenčanja u Istri. Puno je truda i rada uloženo upravo u brendiranje prepoznatljivosti Istre kao destinacije za vjenčanja navode iz TZ Istre.
Marina Jurić iz Foto Festivala obratila se predstavnicima medija na temu fotografiranja vjenčanja i novih zahtjeva mladenaca. Foto Festival tim ujedno je i autor fotografije vizualnog identiteta ovogodišnjeg Festivala. Snimili su na stotine vjenčanja kroz dugi niz godina svoga rada. Jurić je naglasila da se nakon dvije godine ponovo osjeća povećan interes inozemnih parova za Istru kao destinaciju za organizaciju vjenčanja. Kaže da smo definitivno regija koju stranci najviše odabiru za svoja vjenčanja i to više nisu klasična već neka drugačija, atraktivnija i izazovnija vjenčanja koja se vrlo često povezuju s outdoor aktivnostima. Zahtjevi su razni od snimanja na prijevoznim sredstvima kao quadovima, konjima, motorima, jahtama do izbora nestandardnih lokacija.
Iz Tijare su naglasili kako su ove godine veliku pažnju posvetili festivalskom programu i novitetima te izdvojili nastup Damira Kedže koji će mladence uveseljavati u nedjelju u 13 sati. Na nastup je ulaz slobodan kao i na sve ostale programe.
Od noviteta izdvajaju se one iz svijeta slastica i vjenčane mode.
Tako će Pekara i slastičarnica Concettino kroz dva dana trajanja Festivala i degustacije svadbenih torti predstaviti novitete koje kreiraju sukladno željama mladenaca. Paola Damijan tvrdi da su trendovi zapravo vrlo različiti. Traže se recimo vrlo atraktivne torte u boho stilu, rustikalnih boja, a u biti sve što mladenci požele oni mogu i kreirati. Često mladenci dolaze već s pripremljenom idejom te prema tome kreiraju slastice.
Po pitanju vjenčane mode, Vjenčanice Biba po prvi put u Pulu dovode haljine Vere Wang. U njenim vjenčanicama ženile su se Hailey Baldwin, Victoria Beckham, Kim Kardashian, Gwen Stefani, Ariana Grande, Mariah Carey, Ivanka Trump, Alicia Keys… Naglašava kako su trendovi u svijetu mode potpuno oprečni ili su to šljokice u maksimalnom broju ili potpuno glatke haljine. Ono što je sigurno je da se po trendovima vraćamo u 80-e godine. Naime, naglasci su na puf rukavima odvojenima od haljine ili uz uski rukav. Također su hit haljine 2 u 1 primjerice sirena kroj koji se podigne u struku i postaje široka haljina.
TIJARAsposaNEWS Istarski Festival Vjenčanja, njegovo dvadeseto i prvo izdanje, održat će se kroz dva dana, 19. i 20. studenog, u Hotelu Park Plaza Histria u Puli. Tom prilikom predstavit će se šezdesetak izlagača s uslugama i proizvodima vezanim uz vjenčanja uz bogat dvodnevni program te slobodan ulaz. Posjetitelje očekuju brojni noviteti a ono što mladence zanima jesu i festivalski popusti koje izlagači tom prilikom nude na razne segmente u organizaciji vjenčanja.