Istraživanja su otkrila da tri četvrtine zaljubljenih parova na svijetu planira svoje vjenčanje ispred kompjutera. U Hrvatskoj je taj broj znatno manji i radi se o brojci od 42%, ali taj trend je u porastu.
Budući mladenci sve više traže preko kompjutera, tableta i mobitela sve za svoje vjenčanje, za dan iz snova. Upisuju u tražilice svoje želje i traže po portalima za vjenčanja poput UdajemSe.hr sve što mogu pronaći. To je najbrži i najjednostavniji način za pronaći sve na jednom mjestu i uštedjeti sate i sate.
„Nije začuđujuće da sve više parova traži usluge preko interneta jer u današnje vrijeme zbog posla i načina života nemate puno vremena za ići od dućana do dućana i razgledavanje svakog detalja za vjenčanje“, kažu sa portala UdajemSe.hr, koji mjesečno posjeti minimalno 20 000 ljudi koji traže razne usluge, savjete i ideje za svoje vjenčanje.
Parovi na internetu zajedno traže doslovno svaki detalj za svoju svadbu, ali također će i željeti svojim očima pogledati razne ponude koje su na tržištu kako bi potvrdili svoj izbor. Dvije su stvari koje će definitivno željeti provjeriti na tradicionalan način prije kupovine ili narudžbe – mjesto za vjenčanje i vjenčanica.
Budući mladenci mogu pronaći svaki detalj na raznim internet stranicama ili portalima specijaliziranim za vjenčanje. Od organiziranja djevojačke ili momačke večeri, preko pozivnica, fotografa, glazbe ili bilo kojeg detalja koje tražite.
Istraživanje je također potvrdilo da 87% mladenaca svoje bračno putovanje bookira preko interneta te da 70% odlazi izvan svoje zemlje na medeni mjesec.
Digitalno doba je odavno stiglo i u vjenčanu industriju te, iako i dalje na ovim prostorima veliki broj parova kupuje zbog preporuke, sve se više zaljubljenih parova odlučuje na pretragu preko interneta. Danas svatko ima internet stranicu na kojoj možete pregledati baš sve detalje i to je idealan razlog za javiti se nama za suradnju i odabir nekog od paketa koji nudimo. Godišnje oglašavanje od 600 kuna za upis u Imenik vjenčanja za Zlatni paket jednostavno nije nešto što si ne možete priuštiti. Javite se jer mladenci upravo traže ono što nudite!